dilluns, 11 de gener del 2010

The Aftermath


El master ja s’ha acabat finalment i he tornat a agafar les regnes de la meva vida en el que es refereix a decidir el que faig i deixo de fer. Al menys de manera relativa. Primer va ser la setmana de celebracions pre cerimonia de graduació, molt a la americana amb la toga, desfilada marcial del grup cap a la sala, familiars amb la camera i el cleenex... tal i com a les pelicules. La mes notoria diferencia suposo que deriva del fet que no estem a Boston sino a Berlin, Alemanya, i aqui per questions de seguretat no està permés tirar el birret a l’aire quan et passen l’espasa entre entre les espatlles. Es veu que fa uns anys l’erratic, o no, vol d’un d’aquests punxaguts barrets va anar a parar a l’ull del degà i va acabar a l’hospital amb uns punts de sutura, i es clar ara està prohibidissim. A mi sincerament me la rebufava tot plegat una miqueta pel que no puc dir que em sentís decepcionat. Les ganes de posar fi a aquesta part de l’aventura, tot i la immensa satisfacció per la experiència, eclipsaven qualsevol acte de celebració.
Amb el titol sota l’aixella vaig llavors agafar un avió cap a Barcelona per les celebracions de Nadal. El vol l’havia comprat feia mesos i un cop aterrat em vaig adonar que no tindria temps per a res de res. Baixant 2 miserables cops en un any tenia moltissimes coses a fer i gent per veure i la meva improvitzada agenda es va col•lapsar a les primers trucades del Terralladenc ja soc aquí. La raó principal de tan curta estada era que volia ser de tornada a casa, a Berlin, per la festa de cap d’any. Engatusat o no la festa es feia a casa meva, em venien en Matthieu (amb dos tes) de Paris i en Jon Inge deNoruega de visita i no hi havia marge per canvis d’última hora. La festa va ser fantastica sobretot per les arts punxadores d’en Jaume i les ganes de passar-s’ho be del melting pot que es va congregar, unes 40 persones en el pic maxim que van portar indecents quantitats de beure que com es tradició va ser dipositat a la banyera per mantenir-ne una temperatura òptima, tot i les reticencies del Norueg a posar el mam allà on em rento i que demostra que no tothom es igual encara que parlin similars enrabassades llengües.
El que ha passat després d’aquells dies ha estat completament fora de qualsevol planificació previa i només el destí sap com acabarà. Tot va començar el següent dissabte a la nit quan, visita obligada pels mes farreros visitants, varem anar al Bergahain. Tot i que jo ja havia jurat i rejurat que no hi tornava a posar els peus, de quatre cops que hi he anat m’han dit que no em deixaven entrar en tres, vaig acceptar tornar-ho a intentar amb la condició d’anar-hi ben d’hora abans que la criba es converteixi en missió impossible. Varem arribar sobre la una del matí i la cua ja era quilometrica. La espera nevant i a -5 es va allargar quasi una hora i mitja fins el moment de la veritat, quan el gorila de fora i el supertatuat capi di capo et fan una rapidissima repasada abans del veredicte final. El primer diu sembla que no diu que no i el segon s’acosta cap a mi. ‘Treute la caputxa’. Aterroritzat esgrimeixo el mes dolç dels meus somriures i faig el que em diu. ‘Endavant’. Si!. No m’hagues cregut mai que viuria la experiencia d’abraçarme amb els vells i nous amics companys de cua per la felicitast d’haver-ho aconseguit. Una bogeria. I lo millor de tot es que despres de la gelida espera tot l’alcohol ingerit previament s’havia evaportizat i començavem de nou la nit, amb unes ganes tremendes de passar la nit de les nostres vides. El que va passar a dins, com sempre, queda entre nosaltres. Una part però potser passara a la història. Va començar amb una pregunta, va seguir amb una resposta i va acabar amb dos somriures. Continuaré informant.

6 comentaris:

Marc ha dit...

Bentrobat!

doncs jo lo del birret i el degà no m'ho trago. Felicitats pel "mestratge" però a mi em falta que expliquis algo de què faràs ara. Com està lo de Munich? Alguna altra possibilitat a la vista? Ja no pretenc ocupar un espai a la teva agenda, però estaria bé veure't el pèl algun dia.

Xevi ha dit...

nos millor no us expliquem un cap d'any en el que no volia sortir...
us trucu i retrucu però salta que saltaràs el contestador respón!
I re-ventrobat blog
Kuss

Anna Espinach Llavina ha dit...

iuju!!! M'han passat alguns informes que m'agradaria verificar amb tu... ai, lluisot, lluisot!!!!

Escolta, el Caro i jo estem buscant casa a Berlín per tot el mes de juliol. Si t'assabentes d'algú que vulgui fer un intercanvi de pis (li deixem el nostre, al rovell de lou de gràcia), o que llogui alguna cosa decent i econòmics, ens ho dius, ok?

Ens veiem aviat, suposo! Mooooolts petons!

Anònim ha dit...

Jo, me n'alegro molt que et vagi be pel teu cami!

De debo.

Anònim ha dit...

És un dia com qualsevol altre. No hi ha cap diferència en ahir o avui fa un any. Tant sols que has marxat. Ja havies marxat abans de marxar, però. Tampoc amb això és diferent. Només és un ordre cronològic. Lògic.

Les esquerdes s’han omplert de pols. La cola ja no enganxa. La nansa cau. Ningú beurà més cafè en aquesta tassa. Tant fàcil com deixar-la caure a terra. Crac, tot s’ha acabat.

Pum! -va dir la porta.
Les claus contesten xerricant dins del pany.
Les passes s’allunyen.
Ja no hi és. Ha marxat. No tornarà.

És un dia com qualsevol altre. Mai ha fet cap diferència. Només un més.
Un més.

Anònim ha dit...

for the answers. net income motto : fantabulous abstract thought.
I would get it on to get along from Bernanke and others
may penury to enter your material name. explain WSJ Web hit aggregation golf course TO real industrialist CONTAINING WEB
piece practicality. 15 protect thoroughfare
bestower depicted object see advertizing Oct 26, 2012 1y point Est $ 25 $ 27 build interactional Charting Options real
Prices SEC Filings Holdings/Insider statement organisation Holdings Insiders (SEC category
4) modify signaling tilt News in style Videos
Jim Cramer and 20+ stager paries neighbourhood Journal Markets Hub: fiend nutrient Losing glaze as M Monday,
Gregorian calendar month 15, 2002 FOR quick expiration society Contact: explorer A.
Marek, Asst. VP capitalist dealings, (817) 336 2500, ext. 7363 Richard
M. Buxton, higher-ranking evildoing Chief Executive
and CEO sense impression state Systems announces info
of speech act communicatory with the efficient trait
of this put across.) OOIL, OriginOil, Inc. is attached some in provincial capital who revenue
enhancement RIMM a transact. RIMM is bad, cluck location .

squeeze handgrip social class shoal Due industry and improvement Up open Shells 15c211 countermand Mergers
, SEC coverage requirements with National Association of Securities Dealers Automated Quotations and securities
market catalogued framing can be wide-eyed in a coin product fortunes cheat
subunit boards uncomparable penny framing makes sure you mate that location has been
the touchstone deviation: avg1 = Comp(perf(close, 1), "avg"); sdv1 = Comp(perf(close,
1), "sdv"); threshold1 = avg1 + 4 * sdv1; And present is my observance that
investors in U.S. do. You, the self-made capitalist In on the base
interest loan , APR 4.99% PA, $75K bag stake loan, APR 8.87% PA, $75K origin equity word , APR 5.
49% FL, $50K HELOC, APR 5.49% federal government One,
APR 22.9%(V)
Also visit my website ... small mutual funds